Antologi artikel dari beberapa blog lama aku.

Video of the Day

Sunday, June 25, 2017

Demam Hari Raya



Hari ni 1 Syawal bermakna telah habis bulan Ramadan.

1 Syawal juga bermakna Hari Raya. Hooreeeeee...............!

Awat yang happy sangat tu ?

Aku happy sebab tahun aku dapat puasa penuh. Sudah 7 tahun aku tak dapat puasa penuh sebab gastrik. Tahun ni aku dapat lengkapkan. Alhamdulillah.

Bermula 28 Ramadan aku demam hingga hari ni. Badan rasa lemah ditambah pula dengan selsema. So, aku baring dan tidor je sepanjang hari. Nak makan pun tak berapa selera ..... Ziarah raya aku melalui Facebook je. Hi hi hi .....

Woi ......., budak-budak PT3 tolong beringat sikit. Jangan happy sangat sampai lupa diri. Next week hangpa kena buat Tugasan Geografi PT3.

Siang hari hangpa pi beraya, malam pi ulangkaji Geografi tu ! Baca buku Geografi, tajuk Peta ..... ha ha ha !
Apa yang aku ingat, Geografi adalah peta. Subjek lain tak guna peta dan tak lukis peta. Jangan lupa tajuk peta.

Okay lah, aku demam ni. Aku nak tidor. Budak PT3 pi baca buku dan ulangkaji. 


Unknown

Author & Editor

Aku hanya mahu menulis berdasarkan apa yang aku fikir dan apa yang aku tahu.



0 comments:

Post a Comment